Activitatea de reparatii brose (spindle) si electrobrose (electrospindle) se desfasoara in parteneriat cu firma Team Spindle Services din Franta. Team Spindle Services detine cel mai mare atelier independent de reparatii brose si electrobrose, din Franta.
Firma si-a inceput activitatea in 1979, astfel incat are o bogata experienta ce o ajuta să-si păstreze poziția de lider in domeniu.
Team Spindle Services dispune de o echipa tehnica inalt calificata, un atelier bine echipat, mijloace de verificare calibrate, 7 standuri de incercare adaptate la diferitele tehnologii, de la cele mai simple la cele mai complexe.
Team Spindle Services asigura o functionare ireprosabila in urma reparatiei prin folosirea unor proceduri foarte stricte la repararea de brose și electrobrose de orice productie, cum ar fi: GMN, FISCHER, KESSLER, Steptec, WEISS, OMLAT, GAMFIOR Renaud, UVA, HSD, COLOMBO, BUMOTEC, etc și de orice tip, pentru orice aplicație de prelucrare. Garantia de functionare, dupa reparatie, este identica cu garantia produsului original.
Servicii Team Spindle Services, poate, de asemenea:
- sa ofere consiliere și recomandări cu privire la utilizarea și întreținerea broselor (spindles) în mediul lor.
- sa propuna orice îmbunătățire, în scopul de a crește durata de viață și / sau fiabilitatea produsului.
- sa dea sfaturi cu privire la evoluția viitoare a echipametelor dvs.
- sa repare drive-re ACOMEL, toate tipurile.
Reparatia eletrobroselor se executa in 7 pasi:
- Receptia, brosa se trimite in Franta. Se inregistreaza datele in sistemul informatic pentru a putea face trasabilitatea si o buna monitorizare a electrobrosei pe toata durata de viata.
- Prediagnostic , in functie de starea electrobrosei , inainte de dezmembrare se verifica conexiunile, motorul, sistemul de racire, etc
- Dezmembrare si evaluare. Partile componente (mecanice si electrice) se desfac cu atentie, se urmareste fiecare detaliu(stare, funcționare, geometrie, toleranța, etc) pentru a evalua fiecare componenta. Se urmareste a determina si cauza defectiunii. Se determina nivelul la care trebuie sa intervenim pentru a readuce elecrobrosa la starea normal de functionare.
- Analiza si ofertare. In urma examinarii se face un deviz de reparatie. Ce este foarte important: aceasta examinare si intocmirea devizului este gratuita. Devizul de reparatie (oferta) se trimite la client si se asteapta decizia acestuia. Doar daca clientul doreste sa execute reparatia, atunci se face aceasta reparatie. In oferta se descrie cauza defectului, se enumera toate lucrarile care trebuie effectuate pentru a repara produsul. In functie de evaluare se pot oferi sfsturi cu privire la zonele ce trebuiesc monitorizate si verificate la masina (zone care au putut cauza defectiunea) si eventuale posibilitati de imbunatatire.
- Reasamblare si controale. Se curata, se inlocuiesc, se ajusteaza piesele pentru a fi in conformitate cu specificatiile initiale si cu recomandarile producatorului. La fiecare etapa de reasamblare, se efectuează un test pentru validarea funcției sau ajustare (concentricitate, pretensionare, etc), precum și de autorizare a produsului pentru a trece la etapa următoare. În scopul de a garanta un nivel cât mai puțin posibil de vibrații, o echilibrare finală a axului pentru electrobrosa reasamblata se efectuează în mod sistematic. Valorile măsurate în timpul procesului de control trebuie să fie în conformitate cu cele ale unui produs nou și se găsesc într-un raport.Rapoartele acestor testari se vor trimite si vor insoti brosa, la client.
- Testare si rectificare. Practic brosa se testeaza, se rodeaza si se echilibreaza (la turatia maxima). Aceste teste se fac cu toate functiunile conectate, pentru a vedea daca brosa nu se incalzeste, nu vibreaza, etc.
- Ambalarea si livrarea. Brosa se ambaleaza, se acopera pentru protectia anticoroziva, daca ambalajul initial nu ofera suficienta protectie, atunci ambalajul initial este schimbat (inlocuit).
http://4industry.ro/ro/reparatii/reparatii-electrobrose#sigProIde756e2dc1a
Contactati-ne acum!